16 Temmuz 2015 Perşembe

Kitap Alışverişi - Albi Kitap


Herkese merhaba. :) Bugün size yeni aldığım kitaplarımı tanıtacağım. Aynı zamanda yeni açılan bir kitap sitesini tanımış olacağız. Uzun zamandır açılmasını beklediğim bir siteydi Albi Kitap. Ancak ben köydeyken açıldığı için hemen alışveriş yapamadım. Gelince açıldığını görünce hemen siparişimi verdim. Pazar gecesi siparişimi verdim ve salı günü kargoya verildi, bugünde elimdeydi. Hız olarak beni gayet tatmin etti. Gelelim paketleme konusuna. Belkide bir kitap sitesinin en dikkat etmesi gereken konu paketlemedir. Ne kadar ucuz olursa olsun kitap hasarlı gelirse bizim için kötü olur. Neyseki Albi Kitap paketleme konusunda aşmış bir durumda. Fotoğraflarla birlikte incelememe başlıyorum. 

Yukarıdaki gibi bir kutu içinde geldi kitaplarım. Gayet sağlam bir biçimde herhangi bir hasar almadan Malatya'ya ulaşmış. Asıl güzel taraf paketin içi.


Sol taraftaki aldığım kitaplar, sağ taraftaki ise sitenin hediye olarak yolladığı kitap.

Normalde kitaplar ya direk kutuda gelir yada baloncuklu poşete  konulup gönderilir. Albi Kitap hem baloncuklu poşete koyup hemde yukarıda gördüğünüz yumuşak yapılı bir örtüyle kaplayıp yollamış. Hasar alma oranı sıfır gibi bir şey. 

Yukarıdakiler ise sitenin yolladığı hediyeler. Hediyeler içinde teşekkür ederim. Sıra geldi asıl kitaplarımıza. 
                                                                                                 
     

  Sonunda çok merak ettiğim seriye diğer sitelere oranla çok daha ucuz bir fiyatla kavuştum. Size önerim bu siteye bir şans vermeniz. Çünkü fiyat olarak çoğu siteye göre çok daha ucuz ve kargolama olarak mükemmeller. Belki yeni bir site olduğu için güvenmeyebilirsiniz ama kapıda ödeme seçeneğinin olduğunu size söylemek isterim. 
 Ben siteden çok memnun kaldım. Bundan sonraki kitap alışverişlerimde önce Albi Kitap'a bakacağım.  Okuduğunuz için teşekkür ederim. Bol okumalı günler dilerim.

         

2 yorum:

  1. Beş gün önce kitap spariş ettim hala kargoya verilmedi,site icin yapılan tüm yorumları okudum.hepsi bir yıl önce yapılmış.benim sorum şu ki acaba 2016'da sitede sorunlar mı yaşanıyor?hala güvenli mi ?

    YanıtlaSil